Cosmic Fall
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 What do you want? (Layra)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyzo 26 okt - 20:08

Storm liep naar het bos. Ze had behoefte aan wat stilte, het meisje haatte de drukte op school. Het meisje ging zitten met haar rug tegen een bos, ze sloot haar ogen en luisterde naar de kalmerende geluiden van de vogels en andere dieren. Storm zat daar zo voor een lange tijd tot ze voetstappen hoorde. Na een lange zucht opende ze haar ogen om te kijken wie er hier was. Op een paar meter van haar zag ze een blondharig meisje staan. "Great, daar gaat mijn rust." dacht Storm geïrriteerd. Ze keek het meisje vragend aan. "Wat kom je doen hier? Normaal komt er hier niemand." vroeg ze op een geïrriteerde toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyzo 26 okt - 22:10

Layra opende haar ogen bosgeuren hingen rond haar , za staarde voor zich uit . Bos , het deed haar denken aan thuis maar dan ook echt thuis .  In Zweden waar alles goed was en de natuur overal zich liet zien . Ze stond op haar handen klam van het zweet en een klein straaltje bloed droop er langs omlaag en spatte op de bos grond Wat was er gebeurd?. Maar eigenlijk kan het meisje het wel raadde , wie ben ik zuchtte ze  , waar ben ik tranen rolde over haar met littekens gesierde wangen en vermengde zich met het bloed . Ze haalde diep adem en stapte verder het bos in . Ze kneep haar ogen dicht en maakte haar handen  tot vuisten waardoor ze haar eigen nagels tot diep in haar huid duwden en  er mee woest tegen een boom sloeg . Waarom ben ik hier !Schreeuwde haar gedachten , en heel even dacht ze gek te worden . Toen een onbekende geur haar neusgaten vulden. Ze stapte verder toen ze een meisje zag zitten , 15 vermoede Layra . Ten het meisje zich plots om draaide en haar geirriteerd aanstaarde "Wat kom jij hier doen?normaal komt er hier niemand." Layra staarde het meisje vijandig aan  "Dat vraag ik mezelf ook af !"Gromde ze woest wetende dat haar accent erg vervelend was voor anderen "Maar wat maakt het ook uit ik ga nergens heen als je me weg wilt hebben!".
           [ srry voor spelfouten weinig tijd dankzij school !!!]


Laatst aangepast door Layra Falcon op ma 27 okt - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyma 27 okt - 20:15

Het meisje staarde haar vijandig aan. Storm keek haar aan met een koude blik. "Dat vraag ik mezelf ook af!" zei het meisje grommend. "Maar wat maakt het ook uit ik ga nergens heen als je me weg wilt hebben!" vervolgde ze. "Goed, zolang je je bek houdt,mag je hier blijven!" antwoordde Storm boos. Je kon de woede van haar gezicht aflezen. Het meisje haar ogen spoten vuur. Ze balde haar vuist. "Beheers jezelf of er gebeuren ongelukken." dacht ze. Storm voelde dat haar hoektanden scherper waren, waarschijnlijk omdat ze kwaad was. Na een paar minuten was ze al wat kalmer geworden. "Wat kom je hier eigenlijk doen?" vroeg ze aan het meisje, je hoorde de brutaliteit in haar stem maar ze klonk al een stuk rustiger dan daarvoor. Ze keek het meisje aan. Storm haar ogen straalden rust uit, maar ze voelde zich ongemakkelijk ookal kon je het niet zien aan haar lichaamstaal.

-Geeft niet en btw Storm is 15, als je op mijn profielfoto klikt zie je mijn leeftijd niet Storm's leeftijd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyma 27 okt - 22:04

Layra staarde het meisje nog altijd woest aan "Goed,zolang je je bek houdt,mag je hier blijven!" Zij de vreemdeling boos , haar gezicht straalde meer uit merkte Layra nog maar net op . Blind als ze was van woede balde ze haar vuisten , haar tanden werden wat scherper "Waar ben je mee bezig Layra.Dacht ze maar schudde die gedachtes van zich af . Ze keek in de plas waar in ze stond en zag al het eerste geel in haar ogen op vlammen . "Wat kom je hier eigenlijk doen?.Vroeg het meisje rustig maar brutaal . Layra kalmeerde al weer een beetje , maar wist maar al tegoed dat er maar iets kleins hoefde gebeuren of er vielen slachtoffers " Het spijt me ..." Zuchtte ze Ik weet dat ik agressie problemen heb , maar met magie er bij ...,Ik weet het gewoon even niet meer. Maar het klonk nog altijd dreigend , zelfs layra zelf merkte dat op "En trouwens ik heb geen bek maar een mond !" Ze legde extra na druk op het woord bek, Ze voelde weer een klein beetje woedde terug keren en staarde de vreemdeling nog vijandiger aan .
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydi 28 okt - 20:38

"Het spijt me..." zei het meisje al zuchtend. "Ik weet dat ik agressieproblemen heb, maar met magie erbij... ik weet het gewoon even niet meer." "Je bent niet de enige met agressieproblemen." antwoordde Storm. "En trouwens ik heb geen bek maar een mond!" zei het meisje op een dreigende toon. Ze staarde haar vijandig aan. "Okay, rustig aan." zei Storm. "Als ik kwaad ben, begin ik nogal snel te schelden dus sorry daarvoor." vervolgde ze. Ze voelde dat haar scherpe hoektanden weer weg waren. "Anyway... ik ben Storm en jij bent?" vroeg ze na een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydi 28 okt - 21:54

Layra keek het meisje vijandig aan wat moest ze ! "Oke ,rustig aan." reageerde het meisje heftig "Als ik kwaad ben, begin ik te schelden dus sorry daarvoor." Layra keek haar verrast aan en begon wat rustiger te worden ze haalde diep adem en opende haar ogen bos geuren kalmeerde haar , en ze besefte dat ze nog altijd niet gewend was aan haar magie , haar reukvermogen , snelheid ,kracht en gehoor maakte haar tot een freak half wolf en half mens en niks kon dat veranderen ! . Maar het ergste was nog wel dat er maar iets hoefde gebeuren of er vielen doden of gwonden net zoals haar zusje , bloedige beelden kwamen naar boven en hoe hard Layra ze weg wou hebben ze kwamen steeds terug als onkruid !. "Anyway...ik ben Storm en jij bent?" Zei Storm plotseling en haalde Layra uit haar gedachtes "Layra"snauwde ze "Ik heb over je gehoord , welke magie heb je en wat houd het in ?"...
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptywo 29 okt - 20:18

"Layra." snauwde het meisje. "Ik heb over je gehoord, welke magie heb je en wat houd het in?" vroeg Layra. Storm zuchtte, ze vertelde niet graag over haar magie omdat ze bang was voor de reacties. "Ik gebruik water dragon slayer magie en ik kan water deels manipuleren..." zei ze, ze stopte even met praten en keek naar Layra om haar reactie te zien. "Dragon slayer magie houdt in dat ik draken kan doden, mijn reukzin en zicht is ook beter dan "normale mensen". Water manipulatie: ik kan water op vijanden afsturen en het laten koken." legde ze uit. "En... wat is jouw magie?" vroeg Storm aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyzo 16 nov - 23:16

Layra
Layra luisterde naar Storms verhaal "Water manipuleren!"Ze keek geschrokt op toen Storm vroeg "En wat is jou magie"Zou z antwoordde ? . Ze had ook haar magie verteld . Ze zuchtte "Ik ben Wolf , nu eigenlijk half Wolf half mens . Ik kan veranderen in een Wolf wanneer ik wil , maar ik heb het niet omnder de knie , ik wil ook veranderen als ik boos of bang ben dan heb ik gele ogen en ben ik levensgevaarlijk ik vergeet dan dat ik mens ben . Maar ik verander ook als ht volle maan is dus ook een betje weerwolf , maar dan geen monster , maar gewoon een grootte wolf met gele ogen. Ze hield even op om op adem te komen ."Als ik beheerst ben heb ik blauwe ogen ..."Nu wist storm wat ze was , Layra luisterde naar de vogels terwijl zee ongeduldig antwoord wachtte .
I know i'm a wolf , don't make me say it again !
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyma 17 nov - 20:52

Layra zuchtte. "Ik ben wolf, nu eigenlijk half wolf half mens. Ik kan veranderen in een wolf wanneer ik wil, maar ik heb het niet onder de knie. Ik kan ook veranderen als ik boos of bang ben, dan heb ik gele ogen en ben ik levensgevaarlijk, ik vergeet dan dat ik mens ben. Maar ik verander ook als het volle maan is dus ook een beetje weerwolf, maar dan geen monster, maar gewoon een grote wolf met gele ogen." Layra stopte even met praten om op adem te komen. "Als ik beheerst ben heb ik blauwe ogen..." vervolgde ze. "Oke, ik weet niet zoveel over verschillende magies, maar jouw magie klinkt niet zo leuk. Anyway, ik ga nu niet weglopen ofzo, ik denk wel dat je magie voordelen heeft." zei Storm. Ze wist niet echt wat ze moest verwachten van Layra's magie, voor dat ze naar hier kwam, dacht ze namelijk dat ze de enige met magie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptyma 17 nov - 21:50

Layra
Layra staarde Storm vol angst aan , zou ze haar een monster vinden ?. Ze vertijfde toen Storm haar mond opende "Oke, ik weet niet zoveel over verschillende magies, maar jouw magie klinkt niet zo leuk. Anyway, ik ga nu niet weglopen ofzo, ik denk wel dat je magie voordelen heeft." "Voordelen ? welke dan ! " Dacht het meisje grimmig maar welke voordelen had ze dan als ze niet eens wist wat ze precies was!. "Voordelen !, welke , ik kan me niet voorstellen dat ik voordelen heb. Ik moet dag in dag uit proberen niet boos te worden . Als een hulk in een buurt met alleen maar chagrijnige felle mensen om zich heen!" schreeuwde ze , terwijl haar borst snel op en neer rees van woede .
I know i'm a wolf , don't make me say it again !
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydi 18 nov - 20:37

"Voordelen! Welke, ik kan me niet voorstellen dat ik voordelen heb. Ik moet dag in dag uit proberen niet boos te worden. Als een hulk in een buurt met alleen maar chagrijnige, felle mensen om zich heen!" schreeuwde Layra. "Okay, okay, sorry, ik wou je niet boos maken ofzo." zei Storm vlug. Ze had niet verwacht dat Layra zo kwaad ging worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydi 18 nov - 22:20

Layra
Layra probeer je te kalmeren ! Dacht Layra in paniek `terwijl ze wilt om zich heen keek opzoek naar een uitweg . "Okay, okay, sorry, ik wou je niet boos maken ofzo." [/b] Zei storm vlug . Lange tijd staarde Layra storm vel aan voor ze vervolgde Maar even , welk voordelen dan ? vroeg ze scherp half spottend .
I know i'm a wolf , don't make me say it again !
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptywo 19 nov - 20:30

Layra staarde haar voor een lange tijd fel aan. "Maar even, welke voordelen dan?" vroeg het meisje scherp, half spottend. "Euhm, je kunt beter ruiken en horen... maar dat kan ook soms een nadeel zijn." antwoordde Storm half tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra Falcon
Oranje
Layra Falcon


Aantal berichten : 51

Magiër profiel
Leeftijd: 12 jaar
Alias: -
Magie: Vormveranderen

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydo 20 nov - 22:19

Layra
"Euhm, je kunt beter ruiken en horen... maar dat kan ook soms een nadeel zijn."[b] antwoordde Storm half tegen zich zelf , wetende dat Layra het hoorde. Layra lachte hard [b]" Ja , leuk ! . Weet je wat wees blij met je gave , blij dat je niks weet over andere gaven's ik heb er genoeg van . Jij kunt makkelijk praten ,ik kan zo iemand verwonde zoals ik al eerder gedaan heb ! " schreeuwde ze terwijl ze zich omdraaide
I know i'm a wolf , don't make me say it again !
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Emptydi 25 nov - 20:39

Layra lachte hard. "Ja, leuk! Weet je wat, wees maar blij met je gave, blij dat je niks weet over andere gaven's, ik heb er genoeg van. Jij kunt makkelijk praten, ik kan zo iemand verwonden zoals ik al eerder gedaan heb!" schreeuwde ze terwijl ze zich omdraaide. "Goed bezig." dacht Storm. "Wacht, ik wou je niet kwetsen." zei Storm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What do you want? (Layra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want? (Layra)   What do you want? (Layra) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want? (Layra)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Layra falcon
» Layra falcon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: OOC :: Archief-
Ga naar: