Cosmic Fall
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan] Empty
BerichtOnderwerp: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan] Emptywo 16 sep - 16:59

Waarom vonden leerlingen het toch leuk om zogezegde grappen uit te halen. Een jongen die voor de grap geëlektrocuteerd was, een meisje met verbrand haar; en dat waren nog maar een paar voorbeelden van wat er allemaal uitgehaald werd. Hij had de boosdoeners net over de vloer gehad en hun, hun strafwerk gegeven. Nu liep hij door de school op weg naar buiten; hij kon wel wat frisse lucht gebruiken. Links afslaan, rechts, rechtendoor, een deur door en hij was buiten. Waar hij met zijn gedachten ergens anders natuurlijk tegen iemand opliep. ‘Sorry’ hoorde hij zichzelf mompelen terwijl hij zijn evenwicht hervond. Waarna hij keek tegen wie hij was gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan] Emptyzo 27 sep - 16:46

'Nee nee het spijt mij,' Hoorde hij een bekende stem, waarna hij naar Devans gezicht keek. Hij zag hoe er bloed vanaf zijn lip over zijn kin druppelde. 'Ik lette niet op.' De jongen zette een stap opzij en sprak verder: 'Maar ik zal de schoolhoofd niet langer van zijn belangrijke taken af houden.' Erik keek de grijnzende jongen aan: ’Belangrijker dan tegen anderen oplopen?’ Hij hield zijn hoofd scheef, ’Het zal moeilijk zijn iets te vinden dat belangrijker is’ Hij glimlachte half. Hij zweeg even. ’En wat voor belangrijks was jij aan het doen, waardoor je me niet zag staan’
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
 
Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: De School - Begane Grond :: Het schoolplein-
Ga naar: