IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Erik Leifson
bruin

Leeftijd : 17
Aantal berichten : 237

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

BerichtOnderwerp: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   wo 16 sep - 16:59

Waarom vonden leerlingen het toch leuk om zogezegde grappen uit te halen. Een jongen die voor de grap geëlektrocuteerd was, een meisje met verbrand haar; en dat waren nog maar een paar voorbeelden van wat er allemaal uitgehaald werd. Hij had de boosdoeners net over de vloer gehad en hun, hun strafwerk gegeven. Nu liep hij door de school op weg naar buiten; hij kon wel wat frisse lucht gebruiken. Links afslaan, rechts, rechtendoor, een deur door en hij was buiten. Waar hij met zijn gedachten ergens anders natuurlijk tegen iemand opliep. ‘Sorry’ hoorde hij zichzelf mompelen terwijl hij zijn evenwicht hervond. Waarna hij keek tegen wie hij was gelopen.

Grijs

Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 19
Alias: Demon
Magie: Blue Hell fire

BerichtOnderwerp: Re: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   zo 20 sep - 12:28

Deze dag was een ramp geweest. Voor het eerst in een lange, maar dan ook lange tijd, had Devan het koud gehad. Sterker nog, de jongen kon zich niet eens herinneren dat hij het ooit eens koud had gehad. Daarom had hij zich deze keer extra warm aangekleed. Jeans met dikke leren boots, een shirt met lange mouwen met daarover een leren jack en een dikke muts. Het was geen gezicht. Normaal gesproken was hij degene die seizoen in, seizoen uit in gemakkelijke kleren liep. Hemdjes, dunne shirts. Het was zijn magie die hem altijd warm had gehouden, zelfs in de winter. Werd hij ziek? Was dit een griepje voor demonen? Hoe dan ook, Devan verlangde naar een hete douche. Hij kon zichzelf wel in de hens zetten, wat niet meer zou werken dan een kacheltje, maar dat kon hij niet maken. Hij wist hoe hopeloos hij was met de controle over z'n vlammen. Waarom dat zo was, Devan had geen flauw idee. Was het angst? Stres? Of was de magie simpelweg te groot voor hem? Lichtjes beet de jongen op z'n onderlip. Net op dat moment botste iemand tegen hem aan, of hij tegen de ander. In alle haast had hij geen oog gehad voor de wezens rondom hem. In ieder geval was het resultaat dat z'n tand door zijn lip was gegaan. Donkerrood gekleurde vloeistof druppelde vanaf zijn lip. 'Nee nee het spijt mij,' glimlachte Devan. Altijd blijven glimlachen. Heel belangrijk. 'Ik lette niet op.' Vervolgens zette hij een stap opzij. 'Maar ik zal de schoolhoofd niet langer van zijn belangrijke taken af houden.' Zijn lippen vormden een grijns.

'This is world war me,
I will never find peace,
I'm the only enemy'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Erik Leifson
bruin

Leeftijd : 17
Aantal berichten : 237

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

BerichtOnderwerp: Re: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   zo 27 sep - 16:46

'Nee nee het spijt mij,' Hoorde hij een bekende stem, waarna hij naar Devans gezicht keek. Hij zag hoe er bloed vanaf zijn lip over zijn kin druppelde. 'Ik lette niet op.' De jongen zette een stap opzij en sprak verder: 'Maar ik zal de schoolhoofd niet langer van zijn belangrijke taken af houden.' Erik keek de grijnzende jongen aan: ’Belangrijker dan tegen anderen oplopen?’ Hij hield zijn hoofd scheef, ’Het zal moeilijk zijn iets te vinden dat belangrijker is’ Hij glimlachte half. Hij zweeg even. ’En wat voor belangrijks was jij aan het doen, waardoor je me niet zag staan’

Grijs

Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 19
Alias: Demon
Magie: Blue Hell fire

BerichtOnderwerp: Re: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   zo 27 sep - 21:29

Doormiddel van de rug van zijn hand veegde Devan wat bloed van zijn kin af, waar hij een korte periode naar staarde. Er kwam een apart gevoel naar boven borrelen. Een drang, die alles behalve menselijk was. Bijna had hij het overige bloed van zijn hand gelikt. Maar het was de stem van de ander die hem daarvan weerhield. Gelukkig.  ’Belangrijker dan tegen anderen oplopen?’ Daardoor was hij lichtelijk verbaasd. Had de schoolhoofd dan geen belangrijkere dingen te doen? Altijd had hij gedacht dat die gasten het zo waanzinnig druk hadden. Niet zo gek ook. Hoeveel leerlingen zaten wel niet op deze school? En daarbij, ieder individu hier had eigen problemen. Bovennatuurlijke problemen. ’Het zal moeilijk zijn iets te vinden dat belangrijker is.' Voor kort stonden Devan's ogen onderzoekend, leek hij na te denken over een volgende opmerking. 'Ja weet ik het.. Er gebeuren zoveel dingen hier. Misschien stond er wel weer iemand in vuur en vlam. Letterlijk.' Dingen die hier dagelijks leken te gebeuren. En dan was hij niet de enige schuldige. ’En wat voor belangrijks was jij aan het doen, waardoor je me niet zag staan.' Voor enkele seconden speelde de jongen alsof hij afgeleid was door iets in de gangen, vervolgens keek hij de ander weer aan. 'Ik eh.. Nou ik wou eigenlijk gaan douchen, want eh.. Ik heb zojuist gesport. Dus ik dacht de hele tijd van: hopelijk ruikt niemand me, hopelijk ruikt niemand me. Het zweetlucht van iemand anders is nooit fijn om te ruiken.' Een diepe frons verscheen in z'n voorhoofd.

'This is world war me,
I will never find peace,
I'm the only enemy'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]   

Terug naar boven Go down

Waarom blijf ik tegen mensen oplopen? [Devan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Devils Daughter ||
» Waarom internaat?
» Navajo
» ~Mirageclan~ (alle hoge rangen beschikbaar!)
» Teken de petitie tegen de vosjes jacht !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: De School - Begane Grond :: Het schoolplein-
Ga naar: