Cosmic Fall
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Reading a book [Cheley Tayler]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Emptywo 15 okt - 15:42

Erik haalde diep adem. Elke week kwamen er wel een paar nieuwe leerlingen bij, maar voor hem was dat lang niet genoeg. Hij wou dat iedereen zich veilig kon voelen en dat was op deze school mogelijk. Hier liepen ze geen gevaar, hier begrepen de mensen elkaar beter. Niet iedereen vond dat, maar dit was zijn mening en niet die van een ander. Met een aantal boeken in zijn handen liep hij de trap af, naar de begane grond. Daar ging hij een deur binnen. Het eerste wat opviel was de oorverdovende stilte. Het enige wat te horen was was een zacht gefluister dat weerkaatst werd door de hoge muren en het plafond. Hij ging naar een bureau. 'Hier zijn de boeken die ik vorige week geleend had.' zei hij tegen de persoon achter het bureau. Deze knikte en nam de boeken aan. Even knikte Erik de persoon vriendelijk toe waarna hij met een zekere maar rustige pas naar de kasten vol boeken toe stapte. Daar liep hij naar de kaften kijkend rustig voorbij de planken. Na al die jaren wist hij bijna alles staan, maar alles lezen was hem nog niet gelukt. Het was een soort doel dat hij zichzelf gegeven had, een manier om te kunnen ontspannen, om even tot rust te komen. Niet meer lettend op zijn omgeving liep hij tegen iemand aan. Hij keek haar richting uit. 'Sorry' zei hij net iets te luid aan de blikken van de anderen in de bib te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
Cheley Olivia Tayler
Blauw
Cheley Olivia Tayler


Leeftijd : 26
Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 16
Alias:
Magie: Gedachtelezen

Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Emptydo 16 okt - 18:26

Cheley werd wakker, ze ging eerst douchen daarna kleed ze aan. En ze trekt haar zomerjurkje aan, want het is nog zomer. Ze gaat naar de bieb om wat boeken te lenen, ze liep naar de bibliotheek en toen kwam ze in de bibliotheek. Ze vond het een grote bieb, ze ging naar eerste boekenkast daar ligt niks wat ze wil lezen, misschien de volgde boekenkast weer niks en ze ging andere kant van de bieb om boeken kiezen. Toen voelde ze dat een man tegen haar aanliep, hij zei `Sorry.´ Ik gaf antwoord aan die meneer. ´Hallo, ik ben Cheley Olivia Taylor en geef niet dat u tegen aan me aanliep. Bent u de schoolhoofd?zei ik. Ik begon te lachen naar hem


Edit: Ik heb 1 opmerking over je post. Zou je in het vervolg niet van de zij-vorm naar de ik-vorm willen springen. Het maakt niet uit welk van de twee je gebruikt zolang je ze niet door elkaar haalt.
Tess (Admin)
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Emptyvr 17 okt - 18:48

Nu pas merkte hij tegen wie hij opgelopen was. Het was één van de nieuwe leerlingen. ´Hallo, ik ben Cheley Olivia Taylor’ Ja, zo heette ze. Nu wist hij zeker tegenover wie hij stond en als hij zich niet vergiste had ze een klasse 2 magie. ‘en geef niet dat u tegen aan me aanliep. Bent u de schoolhoofd?’ Hij lachte kort. ’Ja, ik ben het schoolhoofd. Erik Leifson.’ stelde hij zichzelf voor. Waarna hij zich herinnerde waar hij was en hij stillen vervolgde: ’En hoe vind je het op de school.’ vroeg hij haar. Hij hoopte bij alle nieuwe leerlingen dat ze zich rap thuis zouden voelen. Al ging dat bij sommigen makkelijker dan bij anderen. Zelf had hij ook altijd problemen gehad om zich ergens thuis te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
Cheley Olivia Tayler
Blauw
Cheley Olivia Tayler


Leeftijd : 26
Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 16
Alias:
Magie: Gedachtelezen

Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Emptyza 18 okt - 9:52

Ze wachtte haar antwoord van die man. `Ja, ik ben het schoolhoofd. Erik Leifson.’ Leuk, dat ik heb ontmoet meneer Erik Liefson. zei ze. Ze hoopt dat de schoolhoofd een aardige man is en ze hoopt ook andere mensen ook aardig zijn tegen haar. Opeens vroeg hij ’En hoe vind je het op de school.’ `Het is wel een grote school, maar het bevalt me wel deze school en wanneer beginnen de lessen op school? zei ze. Opnieuw wachtte haar antwoord van Erik. Ze keek nog even rond, ze pakt een hele leuk boek en ze hoop dat ze het leuk zal vinden op school
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Emptyza 18 okt - 14:42

’ Leuk, dat ik heb ontmoet meneer Erik Liefson.' Hij lachte even kort. 'Alsjeblieft, meneer is echt niet nodig.' zei hij zacht, ze waren nog steeds in de bib dus hij moest wel fluisteren. `Het is wel een grote school, maar het bevalt me wel deze school en wanneer beginnen de lessen op school? Wat een hoop vragen had dit meisje toch. Hij glimlachte en zei toen fluisterend. 'Ja het is inderdaad wel een grote school. De lessen beginnen normaal gezien altijd een week nadat je bent aangekomen. Je hebt je lessenrooster toch al gehad?' normaal vergat hij z'n dingen niet, maar het kon altijd gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Reading a book [Cheley Tayler] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reading a book [Cheley Tayler]   Reading a book [Cheley Tayler] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reading a book [Cheley Tayler]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cheley Olivia Tayler
» Great, a new roommate! (Cheley)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: OOC :: Archief-
Ga naar: