Cosmic Fall
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Promise me magic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Promise me magic Empty
BerichtOnderwerp: Promise me magic   Promise me magic Emptyma 22 sep - 18:25






be our guest, be our guest, put our service to the test!


Realiteit is een Amerikaans plaatsje zoals elk ander: het heeft gevarieerde inwoners, vele recreatie- en werkmogelijkheden, een zorgcentrum voor de zieken en gewonden en al het andere wat je in een normale stad zou verwachten. Wat Realiteit zo bijzonder maakt, is dat de inwoners uit een andere wereld komen: de geanimeerde wereld.

Door middel van Scheuren tussen de realiteit en de geanimeerde wereld kunnen characters van je favoriete animatiefilms nu deel uitmaken van de echte wereld. Hoe ze hier mee om gaan, is volledig aan jou! Wat voor werk doen ze? Zijn ze alleen gekomen, of met andere characters van hun film? Hebben ze hun geheugen behouden of zijn ze al hun herinneringen kwijt? Het is allemaal mogelijk.

Promise Me Magic is dé place to be als je in de huid van je favoriete geanimeerde character wil kruipen, maar dan met een bijzondere twist. De echte wereld is nu ook voor hen beschikbaar! Deze wereld blijkt echter minder mooi te zijn dan waar ze oorspronkelijk vandaan komen. En waar oh waar is de weg terug?

Geïnteresseerd? Bekijk de gids, het plot en de regels, en als dit je aan staat kan je kijken welke characters er nog vrij zijn en beginnen aan je character sheet! We kijken er naar uit om je te verwelkomen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
Erik Leifson
bruin
Erik Leifson


Leeftijd : 24
Aantal berichten : 236

Magiër profiel
Leeftijd: 32 jaar
Alias: Touch
Magie: Bovenmenselijke zintuigen

Promise me magic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Promise me magic   Promise me magic Emptyza 18 okt - 17:29




be our guest, be our guest, put our service to the test!


Het is alweer een tijdje geleden dat we voor het laatst iets van Promise Me Magic hebben laten horen. Dat betekent echter niet dat we de site hebben opgegeven. In tegendeel! We zijn juist van plan om er nieuw leven in te laten stromen, maar daar hebben we jouw hulp bij nodig! Langzaam aan worden er vernieuwingen doorgevoerd: aanpassingen in gebieden, profielen, en het aller belangrijkste: een nieuwe Layout!

We zetten alles even in het kort op een rijtje.

♦ Er is een nieuwe layout ingesteld!
♦ Op het profiel is een vakje toegevoegd voor je character's themesong!
♦ Enkele accounts zonder berichten zijn verwijderd.
♦ Staff applications zijn nog steeds open!
♦ Naast staff zijn we ook altijd nog op zoek naar nieuwe leden!


Natuurlijk is dit niet waar de vernieuwingen ophouden, maar we hebben jouw hulp nodig om het tot een succes te maken. Heb je al een account, dan zien we je graag terug en zo niet, dan verwelkomen we je van harte!
We hopen je snel te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cosmic-fall.actieforum.com
 
Promise me magic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: OOC :: OOC :: Promotieboard-
Ga naar: